Forge of Empires

forge_of_empires

Vystav své město, veď ho skrze historii, vyzkoumej nové technologie, dobývej svět a přemož své rivaly!

Založit si svojí vlastní říši a provést jí všemi dosavadními etapami vývoje lidstva až po blízkou budoucnost? Komu by se to nelíbilo. Takovou možnost vám dá hra Forge of Empires od vývojářského studia InnoGames, která je na trhu už pátým rokem a hrají jí miliony hráčů z celého světa. Hra staví na moderním konceptu hraní přímo v prohlížeči. Nemusíte tedy nic stahovat, instalovat nebo se obávat o hardwarové nároky kladené na váš počítač. Zahraje si každý, kdo má podporovaný webový prohlížeč a připojení k internetu. Novinkou je i možnost hrát na zařízeních s operačními systémy iOS a Android, tedy na vašich mobilních telefonech a tabletech.

Princip hry je velmi jednoduchý. Založíte si svoje vlastní město v době kamenné. S tím, jak budete postupovat hrou a plnit nejrůznější úkoly se posunete přes středověk, novověk až do nedaleké budoucnosti. Samozřejmě že s každou érou se pojí i vylepšené modernější budovy a možnosti vývoje. Nové éry se vám odemykají postupně.

Jak si zahrát Forge of Empires?

1. Přejdi na oficiální stránky FoE , vyplň herní přezdívku, email a heslo.
  2. Začni hrát 🙂

ZAČÍT HRÁT FORGE OF EMPIRES

Starejte se o město, jak nejlépe umíte

Vůbec nejdůležitější částí hry je spravování vašeho města jako takového. Je jen na vás, jak rozmístíte budovy a infrastrukturu. Některé z budov se dají po postupu do další éry přemisťovat, protože je jasné, že s rozvojem nemůže zůstat struktura města úplně stejná. Můžete také vyvíjet různé technologie za body, které si odemykáte hraním. Po dokončení vývoje samozřejmě musíte zaplatit za to, abyste technologii mohli použít – zbožím, penězi nebo lidskými zdroji.

Dějiny byly krvavé a žádný stát se ještě v historii neobešel bez armády. Proto jsou války zabudované i do Forge of Empires. Musíte si tedy vybudovat i vlastní ochrannou armádu složenou až z osmi jednotek. Každá z nich má své silné i slabé stránky a musíte je správně zkombinovat, pokud chcete svůj národ uchránit. Bojovat můžete proti počítačovým i živým protivníkům. A samozřejmě se nemusíte jenom bránit, můžete také sami zaútočit a zvýšit tak moc a sílu vašeho impéria.

ZAČÍT HRÁT FORGE OF EMPIRES

Šestice druhů měn, využívejte je s rozumem

Ve hře je celkem šest druhů měn, dvě hlavní a čtyři vedlejší. První z nich jsou mince. Ty produkují rezidenční budovy ve vašem městě a dají se používat k výzkumu, zvyšování úrovní, budování, tréninku armády či produkování zboží. Druhou hlavní měnou jsou zásoby zdrojů, které se používají ke stejným účelům. Poté tu máme zboží, které produkují budovy ve městě, a je ho samozřejmě více druhů. To můžete získat i dobýváním území, na kterém se dané zboží nachází ve velkém. Speciální měnou jsou medaile, které získáváte v hodnocení za hru hráče proti hráči. Pomocí medailí rozšiřujete svoje teritorium. Body Forge Points získáváte zdarma během hraní v poměru jeden bod za jednu hodinu. Více jich můžete získat za plnění speciálních úkolů, nebo si je koupit za diamanty. Použijete je pro směnu nebo stavbu či výzkum. Poslední, prémiovou měnou jsou diamanty, které se nedají získat nijak jinak, než pomocí skutečných peněz. Odměnou za jejich pořízení vám ale bude stavění prémiových budov, urychlení stavby nebo dokonce rozšíření území.

Samo sebou jsou ve hře zakomponováno i rozdělení budov na rezidenční (pro pracovní sílu), produkční (tvoří zásoby), obchodní (tvoří zboží), vojenské (slouží pro armádu), kulturní (udržují šťastné obyvatele), dekorativní (to samé, plus přidávají bonusové body) a speciální budovy, které jsou zvlášť užitečné, protože mají speciální vlastnosti. Dále jsou tu ještě takzvané Velké budovy založené na reálných předobrazech, například Koloseum.

Forge of Empires si můžete vychutnat v plně české lokalizaci, takže vás nic nezaskočí a nebudete muset hrát se slovníkem v ruce.

ZAČÍT HRÁT FORGE OF EMPIRES