League of Angels II

league of angels 2

Postavte se v kůži hrdinského anděla zlé armádě!

League of Angels je jedna z TOP nových MMORPG titulů, které jsou v posledních letech čím dál tím oblíbenější. Nechají vás proniknout do dechberoucího světa nazvaného Sapphire, který je plný andělů, démonů, monster a dalších úžasných bytostí. Vaším cílem bude postavit se na stranu dobra a bojovat za záchranu této říše, kterou zmítá nekončící boj mezi dobrem a zlem.

Jak si zahrát League of Angels II?

1. Přejdi na oficiální stránky LoAII , vyplň email a heslo.
  2. Po potvrzení stáhni instalátor hry a hru nainstaluj.

ZAČÍT HRÁT LEAGUE OF ANGELS II

Variabilita je zaručena díky možnosti zvolit si svou postavu v rámci několika ras a tří různých frakcí. Na výběr tak máte mezi člověkem, andělem, elfem, nemrtvým nebo dokonce drakem. V jejich kůži pak můžete bojovat za frakce Celestial, Tempest nebo Midas, z nichž každá se trochu liší.

Pestrý svět, ve kterém nebude nuda

Žádná MMORPG hra se neobejde bez obrovského otevřeného světa, který můžete zcela dle libosti prozkoumávat a plnit zde rozličné úkoly, ať už sami, nebo v týmu. Překvapivě dobře jsou tu zpracované také souboje. Zapomeňte na zběsilé klikání levým tlačítkem myši. Zde jsou souboje provedeny tahově, tedy neprobíhají v reálném čase. Do velké míry tu hraje roli automatizace, takže záleží především na tom, jaké schopnosti si postupným procházením hrou vybudujete. Je to jednoduché, čím déle a čím lépe hrajete, tím lepší statistiky budete mít a tím dříve se budete moct vypořádat i se silnějšími protivníky.

league of angels 2

Obrovskou výhodou celé hry je, že se dá hrát jen prostřednictvím prohlížeče. Nemusíte tedy zdlouhavě stahovat herního klienta, cokoli instalovat do svého počítače nebo se obávat, že hru na slabší sestavě ani nespustíte. Stačí vám jen jeden z podporovaných prohlížečů a spolu s ním i stabilní internetové připojení. Hra je i přesto vytvořena s velmi líbivou grafikou, která sice nemůže nabídnout tak úchvatné detaily, jako plnohodnotné tituly, ovšem i tak budete nejspíše ohromeni tím, jakou práci si tvůrci dali s vykreslením každičkého malého detailu.

ZAČÍT HRÁT LEAGUE OF ANGELS II

Šedesát možností, jak proniknout do světa LoA2

Druhou výhodou potom je, že hra se dá hrát zcela zdarma. Nemusíte platit žádné registrační vstupní poplatky, ani pravidelné platby. Pouze přijdete, vytvoříte si účet a můžete se vrhnout do hraní. Hra přitom nabízí poměrně široké možnosti vyžití. Jak už jsme zmiňovali, je tu až 60 různých druhů hrdinů, které si můžete vylepšit podle svých představ, a hrát s nimi nejrůznějšími styly. Máte možnost procházet celým světem Sapphire na vlastní pěst a plnit úkoly stanovené hrou. Můžete ale také vyzývat na souboj hráče z ostatních frakcí a chodit do soubojů na život a na smrt. Nebo se můžete spojit do větší skupiny a společně se vrhnout do temného podsvětí, ve kterém čekají nároční a silní protivníci.

ZAČÍT HRÁT LEAGUE OF ANGELS II