Life is feudal

life is feudal jak hrát

Zažij středověký život. Postav první přístřešek, vybuduj fungující středověkou společnost!

Jednou z možností, jak si naplno vychutnat slasti a strasti života ve středověku je nový MMO titul Life is Feudal, který se konečně dostal do svojí nejlepší verze. Původní varianta hry totiž počítala jen s desítkami hráčů na jednom serveru. Plnohodnotná verze však pojme na jednom herním serveru až deset tisíc jedinců, kteří si budou moct vychutnat propracovaný herní svět naplno.

Středověk byl krutým obdobím plným krvavých šarvátek a soubojů o vlastní život. A přesně taková je i tahle hra. Prakticky pořád budete v ohrožení a bojovat o holé přežití. Začnete jako ta úplně nejobyčejnější nula. Nebudete mít vůbec nic a vaším úkolem bude vybudovat si zázemí a začít postupovat v žebříčku a hierarchii středověkého světa naplno.

Jak si zahrát Life is feudal?

1. Přejdi na oficiální stránky LIFE IS FEUDAL , klikni na BUY (zakoupit), vyplň email.
  2. Na email ti dojde informace, jak pokračovat (platba, download).

ZAČÍT HRÁT LIFE IS FEUDAL

Obrovské území, kde je úplně všechno

Pohybovat se budete na území, které má přes 400 kilometrů čtverečních, což je skutečně více než by mohl čekat leckterý fanoušek podobného typu her. Než tedy přijdete na to, co se kde nachází, bude to jistě nějakou dobu trvat. Výhodou nové MMO verze je, že existují oficiální regionální servery, které provozuje přímo výrobce. Nemusíte tedy spoléhat na soukromé servery s různě nastavenými pravidly. Svět v MMO verzi je navíc trvalý a nebude resetován. Jakmile jednou na server vstoupíte, stanete se jeho součástí a budete moct pozorovat jeho proměny. Herní svět se může postupem času zvětšovat a mohou být přidávány nové funkce

jak hrát life is feudal

ZAČÍT HRÁT LIFE IS FEUDAL

Tak jako to bylo i ve skutečnosti, i ve hře si můžete volit různá povolání, kterým se budete chtít věnovat. To přímo nahrává týmové spolupráci, protože jeden umí dobře to, druhý zase ono, a když se to spojí dohromady, vznikne dokonalá symbióza. Pozor ovšem na to, komu věříte. Ne všichni protihráči to s vámi budou myslet dobře a mohli byste se velmi rychle poroučet dva metry pod zem.

V aktuálně dostupné plné verzi Life is Feudal MMO je oproti původní verzi Your Own k dispozici mnohem více možností. Celá hra je protkána intuitivními minihrami, existuje zde systém politiky a trhu, a navíc jsou uplatňována jednotná pravidla, která jsou pro všechny stejná, a na jejich dodržování dbá přímo vývojářský tým.

Tak nač ještě čekáte? Středověk máte na dosah ruky!

ZAČÍT HRÁT LIFE IS FEUDAL