Metin 2

metin 2

Naostři si meč a ponoř se do úžasného online dobrodružství!

Jak se pozná opravdu dobrá online hra? Třeba podle toho, že je oblíbená po celém světě a hrají jí miliony uživatelů. A jak vypadá špičková online hra? Třeba jako Metin 2, titul, který je na trhu už od roku 2004 a ještě pořád se drží na špici popularity v rámci svého žánru. Tohle MMORPG pochází původem z Asie a největší rozmach přišel s uvolněním evropských verzí.

Jak si zahrát Star Conflict?

1. Přejdi na oficiální stránky Metin 2 , vyplň email, herní přezdívku a heslo.
  2. Po potvrzení stáhni instalátor hry a hru nainstaluj.

ZAČÍT HRÁT METIN 2

Příběh je založen na klasickém fantasy konceptu, který je pochopitelně v tomhle žánru velmi oblíbený. Kdysi dávno existovala v celém herním světě ucelená a mírumilovná říše, kde se všichni měli dobře. Až dokud z nebe nespadl kámen zvaný Metin, který proměnil zvířata v zabijácké nestvůry, vyvolal smrtelné choroby a způsobil chaos a zkázu. Celá hra se tak točí kolem hrdiny, Dračího boha, který by měl celou nezáviděníhodnou situaci vyřešit a nastolit v zemi znovu klid a mír.

Devět možností, jak se ve hře realizovat

Ve hře vytvoříte svou vlastní postavu a můžete si vybrat mezi pěti povoláními v případě mužské postavy a čtyřmi v případě ženské. Můžete být buď válečník, šaman, ninja, nebo sura. V případě mužské postavy pak můžete být ještě vlkodlakem. Každá postava pak má ještě dvě specializace, mezi kterými si lze vybrat. Potom už vše funguje jako ve většině ostatních RPG titulů. Sbíráte zkušenostní body, plníte úkoly a vylepšujete si úrovně svojí postavy. Od páté úrovně výš jsou pak dostupná i kouzla. Všechny dovednosti, které se naučíte, se ještě dál dělí na několik různých úrovní.

Pro pohyb v herním světě vám postačí několik kláves a myš. Výhodou je maximální zjednodušení uživatelského prostředí, takže si vystačíte jen s jednoduchými pokyny a klikáním myši či mačkáním mezerníku Případně se dá hra nastavit i na automatické útoky a souboje.

metin 2 zdarma

ZAČÍT HRÁT METIN 2

Patnáctý level rovná se vstup do skutečné války

Po dosažení patnácté úrovně dostanete i příležitost poměřit své síly s ostatními hráči. Ty můžete vyzvat hned třemi různými způsoby. Klasický souboj je nejméně rizikový, protože pokud prohrajete, neztratíte žádné body. Druhým způsobem je boj mezi královstvími a třetí možností je volný souboj. Ten můžete vyvolat kdykoliv a protistrana nemusí souhlasit. Ovšem pozor, kdykoliv může takhle kdokoliv napadnout vás. A pak můžete přijít v případě prohry i o svoje hodnostní body. Ty jsou přitom velmi důležité, protože čím větší hodnost máte, tím větší je pravděpodobnost, že ze zabitých nestvůr získáte cenné předměty. Hodnosti jsou čtyři kladné, čtyři záporné a jedna neutrální, přičemž ty záporné nabíhají mnohem rychleji.

Vícero režimů hry, zahraje si až 32 lidí najednou

Hrát můžete hned v několika různých režimech. PvP, neboli Player vs Player, dává proti sobě dva různé týmy. Úkoly bývají rozličné, od ukořistění všech vlajek až po zničení veškerých sil nepřítele. V každém týmu může být najednou 6 – 32 hráčů a jejich vzájemná spolupráce je klíčovým prvkem pro úspěch v celém souboji. Jsou tu také předem naprogramované mise, které řešíte spolu s ostatními hráči. Vzájemnou spolupráci týmů po čtyřech hráčích se snažíte vyřadit všechny nepřátelské síly soupeře. Další zajímavou možností je souboj o území, který probíhá mezi jednotlivými frakcemi na obrovské mapě s více než 200 sektory.

metin 2 online

Existují dvě různé možnosti, jak si Metin 2 zahrát. První z nich jsou oficiální servery, které mají plnou technickou podporu a určitý stupeň ochrany proti podvodníkům. Ovšem nabírání zkušeností je tu nastaveno na velmi pomalou míru. Poté jsou i soukromé servery, které mohou být nastaveny jinak, ovšem nemáte nárok na žádnou podporu ze strany výrobce a někteří hráči tu nemusí hrát úplně férově. Navíc pro hraní na některých z nich může být zapotřebí další externí program, například Hamachi.

Jako velkou výhodu vidíme dostupnost prakticky pro každého, protože hardwarové nároky jsou na dnešní dobu až směšně nízké. Stačí vám Pentium 3, tedy procesor, který už dnešní generace možná ani nepamatuje, 512 MB paměti RAM a jakákoliv grafická karta, která má více než 32 MB vlastní vyhrazené paměti.

ZAČÍT HRÁT METIN 2