Star conflict

Star Conflict

Ponoř se do vesmírné bitvy plné adrenalinu!

Vesmír je velmi vděčné téma nejenom ve světě počítačových her. Jednou z velmi oblíbených her je i titul Star Conflict od Targem Games. Tahle hra má vše, co byste mohli od úspěšného titulu předpokládat – režim masového multiplayeru, free-to-play koncept hraní, prakticky nevyčerpatelné téma vesmírných soubojů i úžasnou grafiku plnou dechberoucích efektů.

Jak si zahrát Star Conflict?

1. Přejdi na oficiální stránky Star Conflict , vyplň email, herní přezdívku a heslo.
  2. Po potvrzení stáhni instalátor hry a hru nainstaluj.

ZAČÍT HRÁT STAR CONFLICT

Jak už bylo řečeno, jedná se o hru pro více hráčů, kteří mohou hrát jak spolu, tak proti sobě. Celý koncept je postaven na modelu free-to-play, což znamená, že si základní titul můžete stáhnout zcela zdarma. Za poplatky realizované prostřednictvím menších mikroplateb si pak můžete pořídit různá urychlení, vylepšení nebo prémiové doplňky, ale jinak se bez plateb bez problémů obejdete. Za peníze si totiž nemůžete koupit nic, co by vás oproti ostatním zvýhodnilo. Pokud totiž provedete nějaký upgrade, hra vás začne nasazovat proti stejně silným hráčům. Je tedy zajištěna férovost.

Tradiční souboj dobré a zlé strany?

Hru provází jednoduchý příběh o tom, že je vesmír rozpolcen souboji mezi diktátorským impériem a nezávislými skupinkami jednotlivců. Pohybujete se v jednom z opuštěných sektorů naší galaxie, kde se nacházejí ruiny mimozemské civilizace, a snažíte se z tohoto opuštěného světa vytěžit co nejvíc. Můžete si vybrat celkem ze třech frakcí, za které se dá ve hře hrát. První z nich je impérium. Jejich výhodou je, že mají lepší výzbroj, ale pomalejší a méně odolné lodě. Druhou možností je Federace, zastoupená především obchodníky a průzkumníky. Proto jsou jejich lodě poměrně rychlé, ale zároveň mají slabší zbraně a ochranné štíty. Poslední frakcí je Jericho. Ti mají velmi vyvinutý výzkumný systém, takže mají velmi rozvinuté štíty i zbraně.

STAR CONFLICT

ZAČÍT HRÁT STAR CONFLICT

Také lodě samotné jsou rozděleny do čtyř různých tříd, které se od sebe na první pohled liší svým vzhledem i vlastnostmi. Stíhačky jsou nejmenší a nejrychlejší lodě ve hře, které jsou sice minimálně obrněné, ale zato skvěle manévrovatelné. Bojové lodě jsou středně velké, disponují silnějšími zbraněmi i štíty, ale je to vyvážené menší manévrovatelností. Většinou slouží jako velitelské lodě. Dále jsou tu fregaty, které jsou velké a pomalé. Je to ale vyváženo posíleným štítem a nejsilnějšími zbraněmi. Poslední třídou jsou destrukční lodě, které mají velké rozměry, minimální rychlost, ale zato mohou používat až osm zbraní najednou a v obrnění i výzbroji všechny ostatní lodě předčí.

Vícero režimů hry, zahraje si až 32 lidí najednou

Hrát můžete hned v několika různých režimech. PvP, neboli Player vs Player, dává proti sobě dva různé týmy. Úkoly bývají rozličné, od ukořistění všech vlajek až po zničení veškerých sil nepřítele. V každém týmu může být najednou 6 – 32 hráčů a jejich vzájemná spolupráce je klíčovým prvkem pro úspěch v celém souboji. Jsou tu také předem naprogramované mise, které řešíte spolu s ostatními hráči. Vzájemnou spolupráci týmů po čtyřech hráčích se snažíte vyřadit všechny nepřátelské síly soupeře. Další zajímavou možností je souboj o území, který probíhá mezi jednotlivými frakcemi na obrovské mapě s více než 200 sektory.

star conflict

Výbornou zprávu máme pro všechny hráče, kteří mají již starší počítačovou sestavu. Star Conflict se dá totiž hrát prakticky na čemkoliv. Podle výrobce bohatě postačí dnes již prehistorické Pentium 4 doplněné o 1 GB paměti RAM a integrovanou grafickou kartu Intel HD 3000 nebo lepší. Samozřejmostí je pak nutnost stabilního připojení k internetu, protože jedině tak si budete moct hru vychutnat opravdu na maximum.

ZAČÍT HRÁT STAR CONFLICT