TERA Online

tera online jak začít hrát

Úžasné souboje fantasy světa TERA Online čekají!

Jižní Korea je odjakživa líhní skvělých online titulů. Jedním z nich je i hra Tera Online od vývojářského studia Bluehole. Ta byla prvně spuštěna počátkem roku 2011. Přenese vás do úchvatného 3D fantasy světa a umožní prožít neopakovatelné dobrodružství. Obrovskou výhodou je, že oproti prvotní verzi, kdy se jednalo o placený titul, je nyní Tera provozována v takzvaném režimu free to play. To znamená, že si hru může stáhnout úplně každý a hrát jí zdarma. Můžete si ale dopřát různá vylepšení a urychlit si postup pomocí mikroplateb. Kdyby se vám ale platit nechtělo, nemusíte se obávat. Všeho můžete dosáhnout i “sportovní” cestou, jen to bude o něco déle trvat. Ke hře jsou stále přidávány další a další rozšíření s novými možnostmi, úkoly a postavami, takže se vám jen tak neomrzí a dokáže zabavit na dlouhé hodiny.

Jak si zahrát TERA Online?

1. Přejdi na oficiální stránky TERA Online , klikni na registrace, vyplň email a heslo.
  2. Po potvrzení stáhni instalátor hry a hru nainstaluj.

ZAČÍT HRÁT TERA ONLINE

Klasická MMORPG, jak je dobře znáte

Herní prostředí je založené na typických pilířích každé MMORPG hry. Proto tu budete prozkoumávat herní prostředí, plnit drobné dílčí úkoly i bojovat s ostatními hráči. Souboje jsou zpracovány z pohledu třetí osoby a probíhají v reálném čase. Údery můžete zasazovat i se jim bránit pomocí uhýbání.

recenze tera online

ZAČÍT HRÁT TERA ONLINE

V současné verzi nabízí hra nepřeberné množství druhů postav, za které si můžete zahrát. Proto si můžete vybrat, co bude nejlépe vyhovovat vašemu stylu:

Lukostřelci jsou smrtící lovci, kteří používají luk a šípy pro boj z dálky

Berkserker je vražedné monstrum se smrtící silou v rukách, kterýma ovládá velkou sekeru.

Brawler má dvě obrovské pěsti, které zúročí především při devastujících kombech.

Střelec disponuje zbraní, která dokáže útočit na dálku.

Kopiník má nejenom smrtící dlouhé kopí, ale především štít, kterým může odrážet útoky.

Mág je evergreenem každého MMO titulu. Sesílá různá kouzla, která mohou pomáhat i škodit.

Ninja vypadá na první pohled neškodně, ale vrhá smrtící obrovskou hvězdici.

Kněz je postava s neobyčejnými magickými schopnostmi pro léčení i útok

Trhač disponuje zabijáckým řetězovým útokem, kterým dokáže zničit dav nepřátel jedním tahem

Kouzelník ovládá všechny základní elementy a zhmotňuje je v kouzlech

Zabiják má meč rychlý jako blesk, kterým si poradí i s přesilou

Válečník má výhodu hlavně v tom, že může držet dvě zbraně naráz

Valkýra se specializuje na boj zblízka

Jak vidíte, máte na výběr z opravdu velkého množství charakterů. Každou postavu si navíc můžete hodně vylepšit v oblasti vzhledu, takže může vypadat podle vašich představ. Díky tomu se budete moct se svojí postavou sžít. Můžete si dokonce i zbarvit výzbroj přesně podle vašeho gusta. K dispozici je nyní sedm různých ras postav s deseti rozdílnými třídami a prakticky nekonečnými variacemi úprav v obličeji a vlasech.

Hra se dá hrát několika různými styly. Můžete hrát na vlastní pěst a o ostatní hráče se moc nestarat, ale zároveň je tu i možnost týmové spolupráce. A protože každá postava je dobrá na něco jiného a má odlišné vlastnosti, navzájem se pak skvěle doplňují a můžete dosáhnout ještě lepšího výsledku. Proti těm největším protivníkům se dokonce ani sami o sobě nemáte šanci prosadit a je nutná týmová kooperace.

tera jak na to

Vzhledem k propracované grafice i herním mechanismům je hra poměrně náročná na hardware, ale přesto to není nic, co by alespoň průměrný počítač v dnešní době nedokázal zvládnout. Potřebovat tak budete alespoň procesor typu Intel i3, grafickou kartu GeForce 9800GT nebo lepší (integrované karty nejsou podporovány), 4 GB operační paměti RAM a hodně volného místa na disku. Počítejte s tím, že tenhle rozsáhlý svět se rozprostře minimálně na 50 GB vašeho úložného prostoru.

ZAČÍT HRÁT TERA ONLINE