War Thunder

war_thunder_01

Zúčastni se velkých bitev na zemi, ve vzduchu a na moři v neustále se vyvíjejícím prostředí spolu s milióny dalších hráčů z celého světa!

Vyzkoušet si na vlastní kůži, že druhá světová válka nebyla žádná legrace, můžete nyní i vy. Nemusíte se kvůli tomu hlásit do žádného klubu historického vojenství. Stačí se zaregistrovat do hry War Thunder, která je na trhu relativní novinkou, a která se prakticky okamžitě stala trhákem pro statisíce hráčů na celém světě. Jde o hru ve velmi oblíbeném režimu masivního multiplayeru, takže je založená na reálné interakci mnoha hráčů. Aktuálně hra podporuje dvě stěžejní osy bojů druhé světové války – pozemní souboje prostřednictvím tanků a dalších jednotek, a také letecké souboje. Do budoucna je plánováno také zařazení námořních bitev, které by mělo přijít už brzy.

Jak si zahrát War Thunder?

1. Přejdi na oficiální stránky WT , vyplň herní přezdívku, email a heslo.
  2. Stáhni si zdarma instalátor hry a hru nainstaluj.

ZAČÍT HRÁT WAR THUNDER

Proč stojí za to tuhle hru zkusit? Když pomineme, že je opravdu skvěle propracovaná a nabízí širokou škálu techniky i možností, v její prospěch také velmi výrazně hovoří fakt, že War Thunder je ve svojí základní verzi zcela zdarma a pro každého. Hra je postavena na konceptu free-to-play, kdy si můžete zdarma titul stáhnout, vytvořit herní účet a potom bez omezení hrát. Existují tu samozřejmě i mikroplatby, které vám umožňují pořídit si prémiovou měnu, ale pokud se rozhodnete nic neplatit, neuškodíte si. Výhodou je, že i když si někdo zaplatí, nezíská tím žádnou reálnou výhodu. Krom toho, že bude mít vylepšení dostupná dřív. Hra ho ale potom bude automaticky stavět proti hráčům na stejné úrovni, takže tu nemůže dojít k neférovému nepoměru sil.

war thunder

Mnoho možností volby, více zábavy

Vstřícným krokem vedoucím k dostupnosti pro každého je i rozdělení bitev na tři různé druhy. Můžete si tedy vybrat podle svých schopností i aktuální nálady. V arkádovém módu je vše zjednodušeno, od modelu poškození vozidel až po snadnost ovládání. Můžete si také vybrat, zda chcete vše vidět z pohledu první či třetí osoby. Prostřední úrovní jsou realistické bitvy. Tady už trochu přituhuje. Na obrazovce vidíte méně informací, ovládání je složitější, model poškození realističtější – letadlo se dokonce může rozlomit, pokud s ním budete vyvádět psí kusy. Třetí možností jsou simulátorové bitvy. Tady už jde opravdu do tuhého a užijete si válku v její nejryzejší podobě. Vše vidíte jen z vlastního pohledu, očima první osoby. Ovládání letadel a pozemních vozidel je najednou mnohem složitější. Hra vám nijak nerozliší, kdo je váš spojenec a kdo je nepřítel. Smrt číhá na každém rohu.

ZAČÍT HRÁT WAR THUNDER

War Thunder má velkou výhodu v tom, že je dostupná prakticky po celém světě. Mimo jiné je k dispozici i čeština, takže se v nabídce a herních příkazech nebudete ztrácet. Můžete si navíc i vybrat, s jakými hráči chcete hrát. Pokud chcete pro usnadnění komunikace, která je zvlášť na vyšších úrovních obtížnosti nezbytná, hrát pouze s hráči hovořícími stejným jazykem, jako vy, můžete si tak hru nastavit.

Naprostá většina rozsáhlých herních map je založená na reálných historických předlohách. To znamená, že si můžete vychutnat například legendární bitvu u Stalingradu, která zásadně změnila chod celé války. Mezi pět hratelných národů patří na straně Spojenců Sovětský svaz, Velká Británie a Spojené státy. Můžete si ale vyzkoušet i hru za nacistické Německo nebo císařské Japonsko. Boje jsou samozřejmě doplňovány i jednotkami ostatních národů jako je Francie, Itálie nebo Rumunsko, ty však v tuto chvíli nejsou hratelné.

A kdo si tohle může zahrát? Prakticky kdokoliv! Hardwarové nároky nejsou nijak brutální. Postačí moderní dvoujádrový procesor taktovaný na 2,2 GHz, 4 GB operační paměti RAM, a dokonce si zahrajete i na integrovaných grafických kartách, pokud máte model Intel HD Graphics 4000 nebo lepší. Z volného místa na disku si hra ukrojí jen něco kolem 7 GB. Nutností je pak stálé a stabilní připojení k internetu. O zážitek nebudou ochuzeni ani majitelé operačního systému Linux nebo OS X a hra je nově dostupná i pro PlayStation 4.

ZAČÍT HRÁT WAR THUNDER