World of tanks

world of tanks
world of tanks

Pánové, nastartujte motory, nabijte děla a připravte se na strhující bitvu.

Dnes už pomalu legendární počin z dílny Wargaming.net, nesoucí název World of Tanks, vás vrhne do nezapomenutelné bitevní vřavy. Díky němu si budete moct na vlastní kůži vyzkoušet, jaké to je řídit zbraň, která změnila ve dvacátém století podobu a charakter válečných střetnutí. Sami usednete na velitelské stanoviště tanku s jediným cílem – zničit soupeře a strhnout vítězství na svoji stranu.

Jak si zahrát World of Tanks?

1. Přejdi na oficiální stránky WOT , vyplň email, herní jméno a heslo.
  2. Stáhni si zdarma instalátor hry a hru nainstaluj.

ZAČÍT HRÁT WORLD OF TANKS

Ještě, než vám řekneme to nejdůležitější o hratelnosti jako takové, začneme s tou vůbec nejlepší možnou zprávou. Vše, o čem si přečtete v následujících řádcích, si můžete vychutnat zcela zdarma. Hra je totiž vydána v takzvaném režimu free-to-play, který umožňuje volnou registraci komukoliv a možnost dostat se do všech částí hry, aniž byste museli z peněženky, či spíše platební karty, obětovat jedinou korunu. Samozřejmě tu nechybí populární systém mikroplateb, kterými si můžete hraní trochu usnadnit, ale konečné rozhodnutí závisí jen na vás.

world of tanks

Požadavky na hardware nejsou nijak brutální. Vše, co potřebujete, je procesorové dvoujádro, grafická karta s 256 MB vlastní paměti, 2 GB operační paměti RAM a 16 GB volného místa na disku. Sluší se dodat, že se neobejdete bez solidního internetového připojení s rychlostí minimálně 256 Kbps. Výhodou je, že tenhle titul si klidně zahrajete i na stařičkých Windows XP. A samozřejmě, čím lepší “železo,” tím lepší bude i váš celkový dojem z hraní.

No a co tedy po stažení instalačního balíčku a vytvoření účtu dostanete? Hru, ve které najdete více než tři stovky realisticky ztvárněných a plně funkčních tanků a spoustu obrněných a doprovodných vozidel pocházejících nejvíce z období druhé světové války. Najdeme tu však i pár tanků meziválečných, a dokonce i stroje z brzkých období Studené války. Vozidla jsou rozdělena na celkově pět tříd odpovídajících skutečnému světu. Máme tu tedy lehké, střední a těžké tanky, stíhače tanků a dělostřelectvo.

Vyberete si spojence, rozehrajete hru za Osu?

Máme tu také osm hratelných národů. Samozřejmě nesmí chybět klasické síly Spojenců a Osy, takže tu najdeme tanky americké, francouzské, sovětské, britské, ale také na druhé straně japonské, německé a čínské. A pozor, do hry už byly přidány i československé jednotky. Pokud budete chtít alespoň ve hře napravit staré historické křivdy, máte možnost.

Hra je založena na jednotlivých bitvách, které zpravidla netrvají déle, než 10 až 15 minut. Zde je výhodou, že hra neztrácí na svém tempu, nezaseknete se u jedné bitvy na dlouhé hodiny, ale vše má spád a nestihnete se nudit. Protože hrajete s hráči z celého světa, každá bitva bude maximálně odlišná a nikdy nenarazíte na dvě úplně stejné situace. Právě na týmové spolupráci hra staví své základy. Stejně jako ve skutečném světě tu platí, že války nevyhrávají jedinci, ale dokonale sehrané týmy. Zde je výhodou, že spolu během hry můžete také hlasově komunikovat.

Bitvy se odehrávají na dobře propracovaných mapách, které svým vzezřením připomínají reálná bojiště druhé světové války. Stejně, jako neustále přibývají do hry nová vozidla, přibývají i mapy.

Variabilitu podporuje i fakt, že ve hře najdete více druhů bitev. Každá z nich má svá specifika a jiné cíle. K dosažení lepších výsledků vás bude motivovat i možnost vylepšovat si svoje vozidlo a dopřávat si zkušenostní postup. To vše buď za kredity, které získáte přímo ve hře, nebo můžete použít i reálné peníze skrz již zjištěný systém mikroplateb.

ZAČÍT HRÁT WORLD OF TANKS