World of Warships

world of warships
world of warships

Staňte se velitelem a ponořte se do námořní historie!

Po dlouhém čekání si konečně můžete vychutnat dramatické souboje druhé světové války i prostřednictvím námořních bitev. Wargaming.net totiž po dnes už legendárním titulu World of Tanks a následném neméně úspěšném pokračování World of Warplanes vyvinuli a vydali třetí díl svojí série, nazvaný World of Warships. A podobně jako u předchozích titulů můžeme s radostí konstatovat, že čím déle budete hru hrát, tím lepší bude a tím více možností vám nabídne – vývoj totiž rozhodně neustává a tak jsou i nadále přidávány nové možnosti, bojová plavidla, aktualizace. A co je na tom nejlepší? Všechno je to úplně zadarmo!

Jak si zahrát World of Warships?

1. Přejdi na oficiální stránky WOW , vyplň email, herní jméno a heslo.
  2. Stáhni si zdarma instalátor hry a hru nainstaluj.

ZAČÍT HRÁT WORLD OF WARSHIPS

Kompletní česká lokalizace je jistě velké plus

Hra je totiž postavena na dnes velmi oblíbeném principu free-to-play. To znamená, že základní titul si každý může stáhnout zcela zdarma, a může ho také bez omezení hrát. World of Warships vám nabídne všechny své přednosti, aniž byste museli z kapsy vytáhnout jedinou korunu. Ve hře ale existuje propracovaný systém mikroplateb, kdy si za reálné peníze můžete koupit různá vylepšení. Termín mikroplatba je opravdu na místě, protože se v žádném případě nejedná o horentní sumy. Navíc, pokud platit nechcete, nemusíte. Další nespornou výhodou je, že hra i její oficiální stránky podpory jsou plně v češtině. Nemůže se tedy stát, že byste museli hrát se slovníkem v ruce.

Ale nyní už ke hře samotné. World of Warships vás přenese do vod, ve kterých se odehrály velké námořní bitvy druhé světové války. Vybírat můžete mezi různými mapami umístěnými po celém světě a malé opravdu nejsou. Rozloha jednotlivých map jde často i nad stovku čtverečních kilometrů, což nabízí prostor pro širokou manévrovatelnost i zasazení velkého počtu hráčů do jedné hry.

Spolupracujte v týmu, s kamarády je to vždy zajímavější

Tak, jako ve skutečných námořních bitvách nevítězili jednotlivci, ale celé námořní bojové svazy, i ve hře je kladen důraz na týmovou spolupráci. Při rozdělování jednotlivých hráčů hra dává dobrý pozor, aby dala dohromady pouze hráče s podobnými parametry. Nemusíte se tedy bát, že by vás server jako začátečníka postavil proti ostřílenému borci, jehož loď je s vašimi vlastními silami prakticky neporazitelná. Souboje jsou vyrovnané a záleží více na schopnostech konkrétního hráče, nebo spíše kooperaci hráčů. Bez týmové spolupráce se nedá v tomto světě uspět.

Cíle jednotlivých bitev se opakují. Většinou jde o to dobýt nějaké určité území a po určitou dobu ho udržet, nebo zlikvidovat všechna plavidla soupeře. Nudit se ale nebudete, protože každá bitva je jiná a svým způsobem unikátní. Bojovat můžete buď v týmu živých hráčů proti počítači, nebo proti jinému týmu hráčů.

ZAČÍT HRÁT WORLD OF WARSHIPS

Zahrajte si za Američany, Němce nebo Sověty

Aktuálně máte k dispozici rovnou deset hratelných národů. Ze strany spojenců je tady americké, britské, sovětské, polské, francouzské či australské námořnictvo. Síly ale můžete poměřit i v barvách německé Kriegsmarine nebo císařského Japonska. Novinkou ve hře jsou pak loďstva Číny, a to jak té komunistické, tak i Čínské republiky na Tchaj-wanu. Celkově jsou tu čtyři různé druhy lodí – křižníky, bitevní lodě, letadlové lodě a torpédoborce. Každá z nich má své silné i slabé stránky, každá je v něčem specifická.

Za zmínku určitě stojí i hardwarové nároky. Vývojáři kladli důraz především na to, aby si mohl zahrát opravdu skoro každý. Samozřejmě platí, že čím lepší konfiguraci máte, tím kvalitnější (především grafický) zážitek si ze hry odnesete, ale ani základní požadavky nejsou nijak přemrštěné. Bohatě postačí operační systém Windows 7 či novější, dvoujádrový procesor Core2Duo či Intel Core i3 a 2 GB operační paměti RAM. Překvapení přichází u grafických karet. Hra se dá rozjet i na integrovaném grafickém čipu IntelHD 4000 nebo novějším. V takovém případě však budete potřebovat alespoň o 512 MB operační paměti víc, aby i integrovaná grafika stíhala. Největším žroutem je pak hra pro kapacitu volného disku, ze kterého ukrojí přes 40 GB místa. A pozor, hru je nově možné spustit i na počítačích Mac od společnosti Apple. Tak vzhůru na palubu a zábava může začít!

ZAČÍT HRÁT WORLD OF WARSHIPS